KAKO PORUČITI
Putem Web sajta
- Ukoliko želite da online kupite bilo koji proizvod sa našeg sajta, jednostavno uđite na stranicu željenog proizvoda, izaberite koliko komada želite i kliknite na dugme “Dodaj u korpu“. Zatim će Vam se otvoriti stranica sa pregledom Vaše korpe i formularom sa potrebnim informacijama za slanje paketa. Ispunjavanjem ovog formulara i klikom na dugme “Poruči“, Vaša porudžbina je uspešno završena.
Putem E-maila – Prodaja@tektoshop.rs
- Osim za sve potrebne informacije, Email nam možete poslati i da biste poručili željene proizvode. Radno vreme našeg tima podrške je 09 h – 22 h i u tom periodu će najčešće odgovoriti već za par minuta.
Prodaja@tektoshop.rs
Putem telefona – 063539217
- Proizvode možete naručiti i pozivom na telefon ili slanjem SMS poruke. Takođe, nudimo Vam i opciju poručivanja putem aplikacija Viber i WhatsApp. Radno vreme našeg tima podrške je 09 h – 22 h i u tom periodu ce najčešće odgovoriti već za par minuta.
063539217
Putem Fejsbuka ili Instagrama
- Porudžbine primamo i putem poruka na Fejsbuku i Instagramu.
www.facebook.com/TektoShop.rs/
www.instagram.com/TektoShop.rs/
DOSTAVA
Kojom kurirskom službom se šalje roba ?
- Naša firma ima potpisan ugovor sa kurirskom službom City Express i svi paketi se šalju preko njih.
Vreme dostave ?
- Nakon Vaše uspešno izvršene porudžbine, paket šaljemo istog ili sledećeg radnog dana ( ukoliko se sa Vama ne dogovorimo drugačije ). Svi paketi se šalju kurirskom službom City Express i najčešće vreme dostave nakon slanja je 1-3 radna dana ( uglavnom već sutradan )
Cena dostave ?
- Ukoliko poručite 2 ili više proizvoda, nudimo Vam besplatnu dostavu, a u slučaju porudžbine samo 1 artikla, dostava iznosi 390 dinara ( bez skrivenih troškova ).
Kad je dostava besplatna ?
- Ukoliko poručite 2 ili više proizvoda, dostava je besplatna.
Koji su načini plaćanja ?
Robu možete platiti pouzećem.
Šta ako se paket ošteti u transportu ?
- Ukoliko je paket pri preuzimanju vidno oštećen, potrebno je da to prijavite kuriru i da na licu mesta napravite zapisnik.
- Ukoliko oštećenje primetite tek posle kada raspakujete paket, potrebno je da nas odmah kontaktirate i naš tim će Vas sprovesti kroz korake reklamacije ( pogledajte deo o reklamacijama )
- Ukoliko je reklamacija opravdana, možete da birate da li želite nov proizvod ili povrat novca.
LIČNO PREUZIMANJE
- Lično preuzimanje trenutno nije moguće, ali radimo na tome da u skoroj budućnosti omogućimo i ovu uslugu.
REKLAMACIJE
Kada imam pravo na reklamaciju ?
- Ukoliko proizvod nije saobrazan ugovoru, oštećen je ili ne funkcioniše u skladu sa svojom namenom, potrošač ima pravo da reklamira isti u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na njega.
Da li postoje neki troškovi reklamacije ?
- Ukoliko ustanovimo da je reklamacija opravdana, kupac ne snosi nikakve dodatne troškove.
- Ukoliko je reklamacija neopravdana, troškove dostave snosi kupac.
Koji je postupak reklamacije ?
- Kada se odlučite da odredjeni proizvod reklamirate, potrebno je da nam to pismeno saopštite putem Emaila, telefona ili Fejsbuka i Instagrama i pošaljete nam popunjen formular sa osnovnim podacima o reklamaciji, koji možete preuzeti OVDE ili zatražiti da Vam ga pošaljemo.
- Mi kao prodavac smo dužni da Vam bez odlaganja izdamo potvrdu o prijemu reklamacije ili saopštimo broj reklamacije pod kojim je ona zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.
- Proizvod je potrebno da dobro upakujete i obezbedite zajedno sa fiskalnim računom. Nakon što smo primili obaveštenje od Vas da je paket spreman, zakazaćemo preuzimanje paketa sa Vaše adrese ( putem kurirske službe CityExpress sa kojom imamo sklopljen ugovor ). Troškove dostave u ovom trenutku snosimo mi.
- Kada nam paket stigne, ustanovljavamo da li je reklamacija stvarno opravdana ili ne.
- Rok u kom smo dužni da odgovorimo na reklamaciju je 8 dana, dok je rok za njeno rešavanje 15 dana, tj. 30 dana za tehničku robu. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se u tom roku ne izjasni.
- Ukoliko je reklamacija opravdana, imate pravo na izbor povrata novca ( cena proizvoda + cena dostave ) ili da Vam pošaljemo novi proizvod ( dostavu plaćamo mi ).
- Ukoliko reklamacija nije opravdana, dužni smo da Vas o tome obavestimo i damo obrazloženje zašto je ista odbijena.
- Ukoliko je reklamacija odbijena, a proizvod i originalna ambalaža nisu oštećeni i nije prošlo 14 dana od prijema paketa, imate pravo da odustanete od kupovine, te da Vam se novac vrati ( cena proizvoda umanjena za iznos dostave koji smo mi platili da bi preuzeli paket) ili u suprotnom da Vam vratimo isti ili neki drugi proizvod iz naše ponude ( dostavu plaćate Vi + iznos za dostavu koji smo mi platili da bi preuzeli paket )
- Ukoliko je Vaša reklamacija odbijena i niste zadovoljni ishodom, imate pravo na vansudsko rešavanje spora čiju listu tela možete naći na https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies, a sam postupak pokretanja se nalazi na sajtu https://must.gov.rs/tekst/376/zastita-potrosaca.php.
ODUSTANAK OD KUPOVINE
Da li imam pravo da vratim proizvod bez razloga ?
- Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, poručili ste pogrešnu veličinu, boju ili iz bilo kog razloga želite da vratite proizvod, imate pravo na to u roku od 14 dana od preuzimanja paketa.
Da li dobijam povrat novca ?
- Ukoliko nam vratite proizvod u istom stanju u kakvom ste ga i dobili ( ispravan, neoštećen, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži ), u roku od 7 dana od prijema paketa, dobijate povrat novca ( cenu proizvoda + prvu poštarinu ukoliko dostava nije bila besplatna )
Koja je procedura vraćanja ?
- Kada se odlučite da određeni proizvod vratite, potrebno je da nam to saopštite u pisanoj formi putem E-mail-a ili telefona u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke.
- Zatim je potrebno da nam pošaljete popunjen formular sa osnovnim podacima o povraćaju robe, koji možete preuzeti klikom OVDE ili ga zatražiti da Vam pošaljemo putem mejla.
- Proizvod je potom potrebno da dobro upakujete i obezbedite i zajedno sa fakturom i fiskalnim računom pošaljete kurirskom službom (bez otkupa) na našu adresu. Takođe ste u obavezi da Vi platite poštarinu. Ukoliko poštarina ne bude plaćena, nismo u obavezi da paket preuzmemo.
- Kada nam paket stigne, ustanovljavamo da li su proizvod i ambalaža neoštećeni. Artkli od kojih kupac odustaje moraju biti upravo onakvi kakve ih je kupac dobio: nekorišćeni, neoštećeni i neotpakovani iz originalne ambalaže u kojoj se nalaze.
- Ukoliko je sve u redu, u roku od 7 dana dobićete povrat novca uplatom na Vaš tekući račun koji je neophodno da navedete u formularu ili nam dostavite na mejl
- Ukoliko je Vaš odustanak od kupovine odbijen i niste zadovoljni ishodom, imate pravo na vansudsko rešavanje slučaja.
O NAMA
- Mi smo firma Trans-Express D.o.o. iz Novog Sada. Uspešno poslujemo već više od 27 godina i pored delatnosti transporta i špedicije robe bavimo se i online trgovinom.
- Adresa sedišta firme : Bulevar Slobodana Jovanovića 15, Novi Sad
- PIB : 101644876
- Matični broj : 08260150
KONTAKT
Telefon : 063539217
Email : Prodaja@tektoshop.rs
USLOVI POSLOVANJA
Opšti uslovi poslovanja
Tektoshop.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini, zakonom o zaštiti potrošača i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Srbiji. Posetom ili kupovinom na internet prodavnici Tektoshop.rs prihvatate uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Tektoshop.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja. U slučaju izmene, kupci su vezani uslovima koji su važili u trenutku kupovine.
O nama
Naziv firme: Trans-Express Tektoshop D.O.O.
Adresa: Bulevar Slobodana Jovanovića 15/I, 21000 Novi Sad
Delatnost i šifra delatnosti: 47.91 Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta
Matični broj: 08260150
Poreski identifikacioni broj (PIB): 101644876
PEPPDV broj: 132698599
Web adresa: www.tektoshop.rs
Email : Prodaja@tektoshop.rs
Telefon : 063539217
Radno vreme
Za kontakt putem e-pošte: 00-24h, svim danima u nedelji.
Za kontakt putem telefona: 9-20h
Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu su vlasništvo Tektoshop.rs ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti Tektoshop.rs.
Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
Prodavnica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave da promeni podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci Prodavnice nemaju pravo da jednostrano menjaju uslove korišćenja, a svaka eventualna izmena je nevažeća, osim u slučaju da se obe strane saglase pisanim putem.
Politika privatnosti i zaštita podataka
U ime Internet prodavnice Tektoshop.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima i posetiocima. Podaci su neophodni za sklapanje i izvršenje ugovora na daljinu, kao i promotivne kampanje i informisanje kupaca u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Podatke koje skupljamo su: ime i prezime, adresa prijema paketa, broj telefona, IP adresa. Svi podaci o posetiocima / kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla, dok su podaci nužni za slanje paketa dostupni i zaposlenima u kurirskoj službi CityExpress sa kojom imamo sklopljen ugovor. Svi zaposleni Internet prodavnice Tektoshop.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti, dok su podaci u našem sistemu zaštićeni savremenim softverima za zaštitu podataka. Prodavnica neće deliti lične podatke sa trećim licima ( izuzimajući kurirsku službu CityExpress ), bez prethodne saglasnosti kupca.
Dajemo kupcima mogućnost izbora da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Prava kupaca i posetilaca sajta u vezi svojih podataka o ličnosti koje prikupljamo:
– Pravo da dobijete potvrdu da li obrađujemo vaše podatke o ličnosti
– Pravo pristupa vašim podacima o ličnosti
– Pravo na ispravku vaših podataka o ličnosti u slučaju greške
– Pravo da zahtevate prekid obrade vaših podataka o ličnosti
– Pravo na brisanje vaših podataka o ličnosti
Za sva pitanja, zahteve ili pritužbe u vezi sa primenom ove politike ili za ostvarivanje Vaših prava vezanih za zaštitu ličnih podataka možete se obratiti kontakt osobi za zaštitu ličnih podataka na mejl Prodaja@tektoshop.rs.
Nadležni organ za zaštitu podataka o ličnosti je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije. Organu se možete obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, Republika Srbija, mejlom na office@poverenik.rs ili telefonom na +381113408900.
Zloupotrebe
Za bilo kakvu zloupotrebu, ili pokušaj zloupotrebe prilikom korišćenja Prodavnice, njenih sadržaja i pokušaja lažnih porudžbina, Prodavnica će preuzeti odgovarajuće zakonske mere.
Prodavnica neće odgovarati na poruke uvredljivog sadržaja koje budu upućene Prodavnici, ili bilo kome zaposlenom u njoj. Prodavnica može blokirati pristup sajtu korisnicima čije su IP adrese korišćene za slanje uvredljivh poruka.
Ograničenje odgovornosti
Prodavnica se u okviru svojih mogućnosti trudi da obezbedi ažurnost i pravilnost podataka koji su objavljeni na njenoj internet stranici. Ipak, može doći do greške u vezi sa samim proizvodom, dostupnošću proizvoda, informacijom o načinima i rokovima dostave ili cenom, kao i do toga da prodavnica ne uspe da prepravi neki od ovih podataka, ili da to uradi u trenutku porudžbine kupca. U ovakvim slučajevima, Prodavnica je u obavezi da obavesti korisnika o promeni i da mu omogući odustajanje od porudžbine ili zamenu poručenog proizvoda.
Zadržavamo pravo na promenu uslova poslovanja u bilo kom trenutku i na bilo koji način, iz bilo kog razloga i bez prethodne najave.
Kompanija ne snosi odgovornost za povremene neaktivnosti veb lokacije, bilo kakve netačnosti podataka i bilo kakvu štetu nastalu upotrebom netačnih ili nepotpunih informacija.
Opisi svih proizvoda iz kategorije ” Lepota i zdravlje ” su deskriptivni i nisu zamena za savet lekara. Pre upotrebe proizvoda iz te kategorije posavetujte se sa lekarom ili farmaceutom.
Ni kompanija Trans-Express Tektoshop D.O.O. i nijedno drugo pravno ili fizičko lice koje je učestvovalo u nastanku i proizvodnji veb lokacije www.Tektoshop.rs neće biti odgovorno za štetu nastalu zbog pristupa informacijama na www.Tektoshop.rs ili bilo koje druge greške i nedostake u njihovom sadržaju.
Za tehničku robu nemamo u ponudi rezervne delove.
Opisi proizvoda
Kompanija Trans-Express Tektoshop je uvoznik svih proizvoda iz naše ponude osim sledećih : sredstvo za otpušavanje odvoda, kanalizacije, wc šolje, sudopere… , korektori – separatori za prste na nogama i čukljeve, tuš nastavak za slavinu, sprej dozer za ulje, tečna guma u spreju za zaptivanje i izolaciju, aparat za uklanjanje dlačica sa lica, nastavak za slavinu – za pojačavanje pritiska, vakuum pumpica za nos, olovka za dekoraciju kafe, Sega mega drive 2, rastegljivi silikonski poklopci za čuvanje hrane, vakuum aparat za mitisere i čišćenje pora, profesionalni bežični trimer za kosu i bradu, električni češalj za muškarce – za bradu i kosu, pojas za pravilno držanje leđa i ramena, aparat i gel za izbeljivanje zuba, derma roler za lice i kosu, multifunkcionalna posuda – 9u1, dozer za pastu za zube i držač za četkice, elektro stimulator – masažer mišića vrata i leđa, UV sterilizator četkica za zube sa dozerom za pastu, automatski dozer za tečni sapun na senzor, aroma difuzer za eterična ulja. Uvoznik ovih proizvoda je firma City Rock doo.
Svi proizvodi iz naše ponude proizvedeni su u Kini.
Svi proizvodi prodati od marta do decembra su uveženi u tekućoj godini, dok su proizvodi prodati u januaru i februaru iz uvoza od prethodne godine.
Firma Trans-Express Tektoshop je u sistemu PDV-a i sve cene prikazane na sajtu su sa uračunatim PDV-om.
Opisi proizvoda i preporuke za korišćenje su preuzeti od proizvođača, a prevedeni su u cilju pomoći korisnicima prilikom rukovanja ovim proizvodima. Usled greške u prevodu ili drugih razloga, može doći do pogrešne interpretacije ovih preporuka, pa ih ne treba shvatati bukvalno. Prodavnica neće biti odgovorna ukoliko se ove preporuke shvate bukvalno, pogrešno, ili to izazove bilo kakvu materijalnu ili nematerijalnu štetu.
Iako se prodavnica trudi da u opisima ponudi verne slike proizvoda, sve fotografije su snimljene kao simbolički prikaz proizvoda i nekada ne daju svojstva proizvoda.
Žalbe i sporovi
Prodavnica poštuje važeći Zakon o zaštiti potrošača. Prodavnica se u okviru svojih mogućnosti trudi da ispuni svoju dužnost i da uspostavi efikasan sistem prihvatanja žalbi, pa je u skladu sa tim omogućila da je Korisnik kontaktira telefonom, ili putem e-pošte. Svi zaposleni u Prodavnici su ovlašćeni da primaju žalbe. Žalba se podnosi putem e-pošte na adresu Prodaja@tektoshop.rs
Prodavnica će uvek učiniti sve što je u njenoj moći da svi eventualni sporovi budu rešeni mirnim putem.
Za ostale uslove, koji nisu navedeni u Opštim uslovima poslovanja, primenjuju se odredbe po relevantnom važećem zakonodavstvu.