REKLAMACIJE
Kada imam pravo na reklamaciju ?
- Ukoliko proizvod nije saobrazan ugovoru, oštećen je ili ne funkcioniše u skladu sa svojom namenom, potrošač ima pravo da reklamira isti u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na njega.
Da li postoje neki troškovi reklamacije ?
- Ukoliko ustanovimo da je reklamacija opravdana, kupac ne snosi nikakve dodatne troškove.
- Ukoliko je reklamacija neopravdana, troškove dostave snosi kupac.
Koji je postupak reklamacije ?
- Kada se odlučite da odredjeni proizvod reklamirate, potrebno je da nam to pismeno saopštite putem Emaila, telefona ili Fejsbuka i Instagrama i pošaljete nam popunjen formular sa osnovnim podacima o reklamaciji, koji možete preuzeti OVDE ili zatražiti da Vam ga pošaljemo.
- Mi kao prodavac smo dužni da Vam bez odlaganja izdamo potvrdu o prijemu reklamacije ili saopštimo broj reklamacije pod kojim je ona zavedena u evidenciji primljenih reklamacija.
- Proizvod je potrebno da dobro upakujete i obezbedite zajedno sa fiskalnim računom. Nakon što smo primili obaveštenje od Vas da je paket spreman, zakazaćemo preuzimanje paketa sa Vaše adrese ( putem kurirske službe CityExpress sa kojom imamo sklopljen ugovor ). Troškove dostave u ovom trenutku snosimo mi.
- Kada nam paket stigne, ustanovljavamo da li je reklamacija stvarno opravdana ili ne.
- Rok u kom smo dužni da odgovorimo na reklamaciju je 8 dana, dok je rok za njeno rešavanje 15 dana, tj. 30 dana za tehničku robu. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od 3 dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se u tom roku ne izjasni.
- Ukoliko je reklamacija opravdana, imate pravo na izbor povrata novca ( cena proizvoda + cena dostave ) ili da Vam pošaljemo novi proizvod ( dostavu plaćamo mi ).
- Ukoliko reklamacija nije opravdana, dužni smo da Vas o tome obavestimo i damo obrazloženje zašto je ista odbijena.
- Ukoliko je reklamacija odbijena, a proizvod i originalna ambalaža nisu oštećeni i nije prošlo 14 dana od prijema paketa, imate pravo da odustanete od kupovine, te da Vam se novac vrati ( cena proizvoda umanjena za iznos dostave koji smo mi platili da bi preuzeli paket) ili u suprotnom da Vam vratimo isti ili neki drugi proizvod iz naše ponude ( dostavu plaćate Vi + iznos za dostavu koji smo mi platili da bi preuzeli paket )
- Ukoliko je Vaša reklamacija odbijena i niste zadovoljni ishodom, imate pravo na vansudsko rešavanje spora čiju listu tela možete naći na https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies, a sam postupak pokretanja se nalazi na sajtu https://must.gov.rs/tekst/376/zastita-potrosaca.php.
ODUSTANAK OD KUPOVINE
Da li imam pravo da vratim proizvod bez razloga ?
- Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, poručili ste pogrešnu veličinu, boju ili iz bilo kog razloga želite da vratite proizvod, imate pravo na to u roku od 14 dana od preuzimanja paketa.
Da li dobijam povrat novca ?
- Ukoliko nam vratite proizvod u istom stanju u kakvom ste ga i dobili ( ispravan, neoštećen, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži ), u roku od 7 dana od prijema paketa, dobijate povrat novca ( cenu proizvoda + prvu poštarinu ukoliko dostava nije bila besplatna )
Koja je procedura vraćanja ?
- Kada se odlučite da određeni proizvod vratite, potrebno je da nam to saopštite u pisanoj formi putem E-mail-a ili telefona u roku od 14 dana od preuzimanja pošiljke.
- Zatim je potrebno da nam pošaljete popunjen formular sa osnovnim podacima o povraćaju robe, koji možete preuzeti klikom OVDE ili ga zatražiti da Vam pošaljemo putem mejla.
- Proizvod je potom potrebno da dobro upakujete i obezbedite i zajedno sa fakturom i fiskalnim računom pošaljete kurirskom službom (bez otkupa) na našu adresu. Takođe ste u obavezi da Vi platite poštarinu. Ukoliko poštarina ne bude plaćena, nismo u obavezi da paket preuzmemo.
- Kada nam paket stigne, ustanovljavamo da li su proizvod i ambalaža neoštećeni. Artkli od kojih kupac odustaje moraju biti upravo onakvi kakve ih je kupac dobio: nekorišćeni, neoštećeni i neotpakovani iz originalne ambalaže u kojoj se nalaze.
- Ukoliko je sve u redu, u roku od 7 dana dobićete povrat novca uplatom na Vaš tekući račun koji je neophodno da navedete u formularu ili nam dostavite na mejl
- Ukoliko je Vaš odustanak od kupovine odbijen i niste zadovoljni ishodom, imate pravo na vansudsko rešavanje slučaja.